vrijdag 2 juni 2017

Zoë wordt grote zus!


Hoera! Zoë (1,5 jaar) wordt grote zus!
Begin september krijgt Zoë er een broertje of zusje bij.
Tot nu toe is ze gek op baby's op de opvang, maar ik ben benieuwd hoe het gaat als ze de aandacht moet gaan verdelen.

Ze lijkt zich al een soort van bewust te zijn van mijn groeiende buik.
Wanneer ik vraag waar de baby is wijst ze naar m'n buik.
En wanneer ik op de bank lig, wordt de buik helemaal ontbloot en blaast ze erop.
(dat ze daarbij ook in m'n navel prikt en het uitgiert van het lachen door mijn reactie,
of dat ze af en toe wijst dat papa ook een baby in z'n buik heeft
vergeten we voor het gemak maar even ;))

Bovenstaande foto maakte ik als 'aankondigingsfoto' en deelde hem een tijd geleden al op mijn instagram account.

Het boek "wat zit er in je buik, mama? " is van Sam Lloyd.
Een erg leuk flapjesboek in rijm vorm.
Wanneer je hem een paar keer voorgelezen hebt ken je hem al helemaal uit je hoofd,
maar hij verveelt niet!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten