dinsdag 6 juni 2017

8 beugelbikini's die niet op een bh lijken


Normaal gesproken draag ik altijd een triangel bikini of een bandeau bikini.
Bij beugelbikini's had ik altijd het idee alsof het lijkt dat je in je bh loopt.

Omdat door de zwangerschap mijn borsten groter zijn geworden, ben ik nu toch genoodzaakt om deze zomer voor een beugelbikini te gaan. Deze geven namelijk toch wat meer steun dan een triangel of bandeau bikini.

Tijdens mijn zoektocht kwam ik er achter dat hier ook hele leuke varianten van zijn,
waarbij het echt niet lijkt alsof je in je bh loopt.

Ik maakte een selectie van 8 fleurige, betaalbare en leuke beugelbikini's,
kijk maar mee:














Uiteindelijk heb ik voor mezelf de laatste bikini besteld.
Hoewel ik het vooral fijn vind om kleding in een winkel te kopen, waarbij je het kledingstuk gelijk kan voelen en passen, kocht ik nu dus deze bikini online.
Het leek me namelijk niet echt handig om met een ongeduldige dochter van 1,5 jaar eindeloos bikini's te gaan passen.
Gelukkig past de bikini goed, en valt mij de kwaliteit ook heel erg mee!

Draag jij weleens een beugelbikini? En welke van deze selectie vind jij het leukst?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten