vrijdag 2 juni 2017

mijn buikfoto's tot nu toe (26 weken)

Bij de zwangerschap van Zoë schoot het er steeds maar bij in om mijn groeiende buik vast te leggen.
 Zoals we er nu over denken willen we twee kindjes,
dus dit zal zeer waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zijn.
 Daarom ben ik vastberaden om het nu wel allemaal vast te leggen.

En dat is me tot nu toe goed gelukt!

Niet alleen zie je mijn buik groeien, door middel van de stukken fruit/groenten op de foto wordt de grootte van de baby weergegeven. Dat maakt het toch weer wat beeldender.

kijk maar mee:



























Wat in het begin nog een 'eetbuikje' was,
begint het nu toch echt wel een 'zwangerbuikje' te worden!

Nu hoor ik je denken: Waarom staat je hoofd niet op de foto's?
Ik vind het blijkbaar erg lastig om vrolijk naar een statief te kijken en tegelijkertijd een pose aan te nemen waarbij m'n buik ook nog een beetje goed uitkomt.
Dus dat heb ik je (*lees mezelf) bespaard
Het gaat tenslotte ook om 'The Bump'


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten