zaterdag 27 augustus 2016

De babyfoon

De babyfoon,
nou niet bepaald een stylish product om in je met zorg uitgekozen babykamer neer te zetten,
maar o zo handig!

Wij hebben zelf de alecto dbx-88 eco,
gekregen als kraamcadeau van de buren, en hij bevalt zeer goed!

Om hem toch iets mooier in de babykamer te laten passen, beplakte ik het apparaat met washi tape,
en daar werd hij toch ineens een stuk stylisher van!



 

Misschien als je wat meer geduld hebt, en langere nagels dan ik
(of gewoon niet te lui bent om iets van een mesje of schaar te pakken)
dat het resultaat dan nog strakker word, maar ik vind het zo al een hele verbetering!
 

De ouderunit ging al een stuk netter,
nadat ik de slag te pakken had ;)

Ik zie ineens duizenden mogelijkheden om te beplakken met washi tape 
zoals de afstandsbediening, lichtknopjes, bloempotjes, autostoeltjes, noem maar op!
wat ga jij beplakken?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten