zaterdag 13 augustus 2016

een nieuwe blog!


Nu ik in een nieuwe levensfase zit is het tijd voor een nieuwe blog!

Mijn oude blog begon ik toen ik nog thuis woonde, waar ik van allerlei (onnuttige) knutsels maakte.
Daarna begon het grote verbouwen, inrichten en trouwen....
Er staat van alles op, en ik ben het overzicht een beetje kwijt geraakt.

Nu ik moeder ben, heb ik er ook andere interesses bij gekregen,
en is het tijd voor een frisse en fruitige start!

Op deze blog wil ik al het lief en leed met jullie delen
(vooral veel lief! vandaar ook de blog-naam...)
Ik zal proberen niet elk scheetje van Zoë te bloggen, maar wil jullie wel betrekken bij het (veel te snel) groter worden van haar.

Ik ben van plan wat meer 'lifestyle' met jullie te gaan delen, denk hierbij aan outfits, een week-dagboek, mijn bevindingen, reviews enzovoorts...

En ook DIY's/ knutsel projecten, die ik hopelijk in de weinige vrije tijd die ik over heb,
toch kan gaan maken.

Dus, hopelijk wordt deze blog interessant genoeg op te volgen, en kan ik mensen inspireren.

In ieder geval al heel leuk dat je een kijkje kwam nemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten